Navigeren in de wereld van Employer Branding

Een goed salaris, solide arbeidsvoorwaarden, een enthousiast team, maar nog steeds onvervulde vacatures. Het is iets wat in de huidige competitieve arbeidsmarkt bij veel organisaties voorkomt, en om heel eerlijk te zijn: ook bij die van ons. Hoe kunnen we dan toch dat talent aantrekken waar wij – en met ons vele anderen – op zoek naar zijn? Iets waar we al een paar maanden over aan het denken zijn, maar waar we afgelopen maand hard mee aan de slag zijn gegaan.

Waarom? Omdat we geloven dat werknemers kiezen voor een organisatie die bij hen past. Het is dus belangrijk voor een organisatie om haar identiteit uit te stralen naar potentiële nieuwe medewerkers. Maar hoe kom je achter deze identiteit? En misschien nog wel belangrijker: hoe straal je deze uit? Dit is waar employer branding om de hoek komt kijken, een term die tegenwoordig niet meer weg te denken is. Employer branding draait allemaal om het creëren van een aantrekkelijk imago als werkgever, wat kan leiden tot het aantrekken, behouden en motiveren van getalenteerde werknemers. Door consistent te werken aan je employer branding, kun je je bedrijf positioneren als een werkplek waar mensen graag willen werken. Om hieraan mee te helpen, is Forp langs geweest om een brainstormsessie met onze collega’s te houden. Want wat vinden wij goed werkgeverschap over het algemeen? En wat maakt dat Opinion een goede werkgever is?

De sessie was niet alleen heel leerzaam, maar ook nog eens heel gezellig! We hebben gelachen, nagedacht en ideeën uitgewisseld. En nu zijn we nog meer gedreven om te laten zien waarom je graag bij Opinion wil werken. Onze deur staat open voor iedereen die gedreven is, samen wil groeien en passie voor zijn of haar vak heeft. Ben jij diegene? Laten we kennis maken! ☕

Persoonlijk,
erg betrokken én
gewoon goed advies

fiscaal advies

Bedankt!

Je aanmelding is verzonden.

Bedankt voor het inschrijven voor onze nieuwsbrief.

Team Opinion Accountancy & Tax